ნაბიჯი მეორე

მოსწავლეებმა დაწერეს ესსე თემაზე :,,რატომ დგამენ  ძეგლებს ?"
 ესეები შეფასდა შემდეგი კრიტერიუმებით :

  • მოსწავლეს  აქვს გააზრებული ესსეს თემა 
  • მოსწავლე მსჯელობს თანამიმდევრულად და საკუთარ მოსაზრებებს ამყარებს არგუმენტებით 
  • ვლინდება დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი , შეხედულებათა და შეფასებათა არაშაბლონურობა
  • აზრი ენობრივად (ლექსიკურად) მკაფიოდაა გადმოცემული , შერჩეულია შეფასების სტილი , სტილისტურად გამართულია
  • არ არის დაშვებული სინტაქსური შეცდომები
  • არ არის დაშვებული მორფოლოგიური , ოღთოგრაფიული და პუნქტუაციური შეცდომები
  • დაცულია დროის ლიმიტი
საუკეთესო ესსეების ავტორებისგან შეიქმნა პროექტის სამიზნე ჯგუფი 
მარიამ გიგაური, სოფო ჩიტიშვილი, ანა მარტიროსოვი,ნინო ლობჯანიძე, თამარ  ქევანაშვილი


Комментариев нет:

Отправить комментарий